عصرارتباطات

نمایندگی رسمی پاناسونیک

عصرارتباطات

نمایندگی رسمی پاناسونیک

۶ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تلفن سانترال

  از سالها چندان وسیله برای ارتباطات به نام تلفن اختراع شده و با پیشترفت تکنلوژی وضعیت استفاده از آن نیز تعقییر کرد. اکنون  تلفن به دو دسته خانگی و تجاری تقسیم شده در اصل نوع خانگی همان آنالوگ و تجاری تلفن سانترال می باشد.  عمدتا این دو دسته مادر محسوب می شوند و بر اساس نوع استفاده و فناوری تقسیم بندی می شود. مثلا تلفن های خانگی به دو سته بی سیم و رومیزی طراحی شده، اما تلفن های سانترال بر اساس IP  ، دیجیتال، هایبرد و دکت تولید شده است. هر کدام از این گروه فناوری خاص خود را دارند و برای کار بخصصوی  مورد استفاده قرار می گیرد. جهتت اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول به سایت عصر ارتباطات مراجعه فرمائید.

  • عصرارتباطات عصرارتباطات
  • ۱
  • ۰

 دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-HTS32 با بهره گیری از فناوری IP  فعالیت دارد و جزو سانترال های کم ظرفیت محسوب می شود.  بسیاری از مشاغل های کوچک تا متوسط از آن برای راه اندازی یک مرکزتلفن استفاده می کنند. مرکز تلفن یا مرکزمخابراتی خصوص نیاز اصلی کسب و کار های بزرگ است، که با راه اندازی آن بهره برداری از تعداد زیادی خطوط شهری و داخلی میسر می شود. این دستگاه سانترال به صورت پیش فرض  از 8 خط شهری و 24 داخلی را در سیستم ارتباطات ایجاد می نماید. از مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت آن می توان به اپراتور گویا اشاره نمود که نیاز اصلی هر شرکت به شمار می آید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول به سایت عصر ارتباطات مراجعه کنید، همچنین می توانید برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. عصرارتباطات نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک را بر عهده دارد. از فعالیت های این مجموعه می توان به فروش، مشاوره، خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی انوع مرکزتلفن و تعمیرات تخصصی را نام برد.

  • عصرارتباطات عصرارتباطات
  • ۰
  • ۰

باکس سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824 ساخت کشور ویتنام می باشد. از این باکس برای راه اندازی یک مرکز تلفن کم ظفیت در بسیار از شرکت ها، ادارات، سازمان ها و... استفاده می شود. با راه اندازی آن در سیستم کسب و کار حداکثر 8 خط شهری و 24 داخلی ایجاد خواهد شد. همچنین از مزیای زیادی همچون کالرآیدی، کنفرانس تلفنی و... بهره مند خواهید بود. جهت اطلاعات بیشتر از محصول و یا قیمت آن به سایت عصر ارتباطات مراجعه فرمائید. شرکت عصرارتباطات تمایندگی رسمی برند پاناسونیک را به عهده دارد و در زمینه فروش محصولات مخابراتی، خدمات پس از فروش، مشاوره مرکزتلفن و تعمیرات سانترال فعالیت گسترده ای دارد.

  • عصرارتباطات عصرارتباطات
  • ۰
  • ۰

تلفن بی سیم

تلفن بی سیم گوشی های قابل حملی هستند که با انتقال فرکانس رادیویی ارتباطات را برقرار می کنند. اما حتی به وجود این محصولات تلفن های رومیزی همچنان طرفداران بسیاری دارد. تلفن های بی سیم علاوه بر گوشی بی سیم دارای یک ایستگاه پایه برای اتصالات سیمی می باشد، همچنین به عنوان شارژر نیز عمل می کند. گوشی سیگنال رادیویی را از پایه دریافت می کند و آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. سیگنال به بلندگو فرستاده می شود و شما صدای دریافتی را می شنوید. حال هنگامی که شما صحبت می کنید، پایه سیگنال صوتی را دریافت می کند، آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند و از طریق خط تلفن به طرف مقابل می فرستد.

تلفن های بی سیم نه تنها بسیار کارآمد هستند، اتصال قوی تری را حفظ می کنند. بنابراین سبب حذف نویز و کیفیت صدای عالی در مکالمه می شوند. با این حال این محصولات دارای معایبی نیز هستند. به طور مثل از آنجای که با باطری کار می کنند، نمی توانند در هنگام قطع برق از آن استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید بعضی از تلفن های بی سیا دارا قابلیت عملکرد در حین قطع برق می باشند. به دین صورت که با قرار دادن گوشی بر روی پایه می توانید تا مدت زمان محدودی با بلندگو صحبت کنید. مدت زمان این عملکرد بسته به شارژ باطری تلفن بی سیم خواهد داشت.

  • عصرارتباطات عصرارتباطات
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • عصرارتباطات عصرارتباطات
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • عصرارتباطات عصرارتباطات