عصرارتباطات

نمایندگی رسمی پاناسونیک

عصرارتباطات

نمایندگی رسمی پاناسونیک

  • ۰
  • ۰

تلفن بی سیم

تلفن بی سیم گوشی های قابل حملی هستند که با انتقال فرکانس رادیویی ارتباطات را برقرار می کنند. اما حتی به وجود این محصولات تلفن های رومیزی همچنان طرفداران بسیاری دارد. تلفن های بی سیم علاوه بر گوشی بی سیم دارای یک ایستگاه پایه برای اتصالات سیمی می باشد، همچنین به عنوان شارژر نیز عمل می کند. گوشی سیگنال رادیویی را از پایه دریافت می کند و آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. سیگنال به بلندگو فرستاده می شود و شما صدای دریافتی را می شنوید. حال هنگامی که شما صحبت می کنید، پایه سیگنال صوتی را دریافت می کند، آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند و از طریق خط تلفن به طرف مقابل می فرستد.

تلفن های بی سیم نه تنها بسیار کارآمد هستند، اتصال قوی تری را حفظ می کنند. بنابراین سبب حذف نویز و کیفیت صدای عالی در مکالمه می شوند. با این حال این محصولات دارای معایبی نیز هستند. به طور مثل از آنجای که با باطری کار می کنند، نمی توانند در هنگام قطع برق از آن استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید بعضی از تلفن های بی سیا دارا قابلیت عملکرد در حین قطع برق می باشند. به دین صورت که با قرار دادن گوشی بر روی پایه می توانید تا مدت زمان محدودی با بلندگو صحبت کنید. مدت زمان این عملکرد بسته به شارژ باطری تلفن بی سیم خواهد داشت.

  • ۰۰/۰۸/۲۲
  • عصرارتباطات عصرارتباطات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی